Gult är fint !

Jag har aldrig riktigt uppskattat färgen gult.
Men det är en väldigt fin färg som ger mig energi och glädje !
Första gången jag fick upp ögonen för färgen var faktiskt vid kyrkans minneslund för 3 år sedan.
Jag var där för att sätta blommor till min morfar som gått bort och insåg hur fint gult är.
Och naturligtvis var det min morfars favoritfärg <3
 
I detta kollage så ville jag utgå ifrån den gula färgen och föll för en ljusgul tröja med puffärm,
vilket jag tycket är väldigt sött och kvinnligt.
 
Inköpsställen ser ni under kollaget.
 
 
 Tröja- Selected Femme
Inköpsställe: selected.com, Pris: 359,95 kr
 
Byxa- Jegging Jane skinny jeans
Inköpsställe: Cubus, Pris: 299 kr
 
Skor- Esprit
Inköpsställe: Zalando, Pris: 579 kr
 
Väska- Go Wild
Inköpsställe: Bik Bok, Pris: 259 kr
 

Kommentera inlägget här :